Tuesday, April 29, 2014

cerita soksek2

assalamualaikum, kawan-kawan hawa semua, sihat? lama kita tak berjumpa. serius lama sesangat!!!! (sobs3) seingat aku la kan, aku update tahun lepas, tak ingat bulan berapa. serius lama gegiler kot! aish teruknya hawa! aipp! cepuk karang!
ok maaf2... ampun ya kawan2, hawa sesangat sibuk, even sy ni hanya pelajar diploma, but i have many komitmen and sy cuma ada satu badan saja untuk dibahagi beberapa kerja. and kerja berblog tak termasuk. kih3, nampak tak kekejamannya??? (keluar tanduk)

iman sihat? apa khabar? hati mcm mne? dah checklist? ada masalah tak??? jika ada, sila kenal pasti masalah tersebut, dan cepat2 la berjumpa dengan pakar. ini masalah serius, jika tak dirawat dengan betul2. habis lah anda. tapi masih elum terlambat! dapatkan rawatan segera!!

ok aku ada banyak cerita ni. nak start dari mne dlu? hmm jap fikir.

haaaaa nampak tak gambar kek yg sedap ni? perisa blueberry cheese uuoolsss.... agak2 boleh baca tak tulisan atas kek ni? kalau tak boleh baca, bolehkan lah baca! tak kira! hikhok~~~
ok bila aku tgk balik gambar kek ni, rs nak nangis!!! sobs~~
kenangan masih lagi melekat dalam diri.
kek ni buka dibeli or dibuat oleh ali keluarga aku tau3,,but di tempah khas, oleh lecturer ECSA!!!(early childhood student association) panjang tak? ok, lupa nak bagi tahu aku ada join organisasi kat kolej, and kwn2 housemate yg megajaknya, secara tiba2 aku terjebak! kah3!!! and now jawatan aku MARKETING AND PUBLICATION gempak tak bunyinya? yela kan aje! hikhikhik
then aku rasa birthday tahun ni paling best kot! 3 kali orang tolong sambutkan!eh2 salah 4 kali.

ok yang pertama sekali,sambut birthday aku, adalah usrahmate!!! ok tak minta untuk disambut, but orang ingat kita! must appriciate kot!
seronok sangat2, usrahmate sekarang, aku dapat rasakan ukhuwah yg sangat manis dan menggula dalam dri yg mengalir dalam diri,dan sedang meresap dalam jiwa, tiada gantinya!
serius tak tipu!

and the most i love when in my birthday, MADAM G yg semua org pandang sesangat garang, tegas and whatever la give me one kiss kot!!! kat pipi aku! oh waktu tu mcm ada atas awan aku ni! comfort gegiler! like mak aku kiss aku, wei aku bukan lesbian ok! ni tanda kasih dan syg aku pd lecturer aku~~
jeles lettew!
hikhok~~~
serius aku tak lupa! nampak tak muka cover?

ok banyak lagi sebenarnya aku ak cerita, tapi aku dah ngantuk,,,,
so aku sambung nanti yer, dalam masa terdekat tu tak janji la pulak~
akan ku cari mse utk update blog yg bersawang yg byk sgt serangga menginap ni,, kih3~~!!!


ok bye dari kami!!! nanti aku sambung,, mengantok tahap petala, esok kelas,byk benda tak settle lg!

No comments:

Post a Comment