Friday, June 21, 2013

cerita yg da basi....berbakul2...

assalamualaikum!!!,,,, apa khabar anda2! sihat?? btw ni je la ayat hawa bila start nk blog kan?? eeii skema xoxo.... ngeeee~~~~
then tiba2 aku terkerajinan nk update blog pd ini hri,, kerana hawa telah rjin! haip! ayat apa ni? ayyooo..... hehehehehe
sebenarnya ambe tgh cti sem,, bru lpas short shem.. ek eh short sem,,, hehehehe maaf... then balik ari selasa lepas,, x bg thu mak and ayah pong,, dasyat anak dara sorang ni,,, mls nk bg thu sbb nanti 5 mnt skali mak kol,,kih3,,,,, so x nk susahkan mak ambe,, x bg thu la,, tiba2 sampai je rumah,, nasib la mak bg msuk hahahahaaha,,
then tgh tgu result exam,, ceit cara ckp mcm la awak tu cti lama hawa oi,, pdahal 2 minggu je,,, x sampai pong,, biasa lah kolej g nk rushing je,, cti ambe kejap je,,, redha je laaaa....
aku ada jgk update klau x silap,,, yg lepas psl apa ek? ok x igt,,, x boleh pkai punya hawa,,, oh lupa nk bg thu sbb rumah i skang kt kl tu, da wifi, so boleh la update blog secara berleluasa skang,,,wawawawawa *serabai*
ok hawa makesure ap yg di update tu,,, org boleh amik input yer,, bukan sekdar angin lalu,, bukan sekadar debunga lalang,,, ceh ayat!
da lama sebenarnya nk update blog,, cerita semua da basi,, berbakul2 lak tu,, tu yg tulis tjuk en3 mcm tu,, dasyat btol,, arini bru dpt feel nk update,,,,setelah sekian lama,,,pemalas tu bukan yer hawa! ahaks,,,, bz la,, meeting,program, kolej,assigment so faham2 je la,,bz dgn benda2 tu,, bz la selagi boleh bz,,, yg pentign bz tu bermanfaat,,,, ok?? jgn bz benda x sepatutnya memey kene balik kerusi jap lg,, #ehh

ok aku nak start yg mne dlu ek? aik mula2 hawa, lepastu aku plak? ok aku ikut kesesuaian,, then korang pong thu aku ni x suka skema,,, skema bila perlu yer,,,, x nk la korang bce blog ni mcm bce karangan skola plaks kan? kih3~~~


ok sje bg iklan gmbr TF ni,,, aku da nmpk da telan air liuq tu,,,, hehehehehe jap ag g bli sndri,,
ok nk ckp la kan,, i'm not good like bloggers yg lain,, adibah awang, aisyah syakirah or maria elena semua tu,, but i want to be a good person i like to share i have and what i feel good,,, just share,,, story the mory... so,,, korang redha je la bce setiap post gua yg x seberapa ni hehehehe,, ahaks!

ok nk cter kt sni,, aku ni peminat tegar,,, TF....hahahaa tu je,,,,semua jnis ais krim aku tergilakannya,,,, serius lyyy.....
tak tipu,,,,hahahaha....ok tutup cter,,,

ok sebenarnya aku da lama x cter benda mengarut,, and yg aku nk cter ni x mengarut sgt la,, just nk share pengalaman aku je,,,,





ok nak cter ni,, apa kaitan aku dgn program ni? nk kata aku msuk? hahahaha kirim salam je lah.... cuba teka??? ok kesian korang nk berteka teki la plaks,,, sebelah knan tu my second brothers... angah,, hahahahaa caya x?? not hadhari tu,,, azam laaa,,,



ok fine,, abaikan yg serabai kt sebelah tu,,,, hari tu aku g pasar seni,, tu pon sbb angah ajak dtg,, klau x hampeh la nk g,,, ok dtg seorang dri di kala kesunyian,,,wawawawawa... ok rasa mcm malu giler2 sgt,,, *bukan nmpk muka pon* hehehhee tp more awesome! seriuslyyy,,, da'i semua tu best,,, peramah,,, balik2 da'i NASARUDDIN , semua lah,, ok semua tu knl sy da,,, sbb angah knl kan,,,


ok knl sape ni?? sape tgk je la knl... da'i AIDA best kot! peramah and baik giler! awesome! miss u kakak!


ok sape knl akk ni??? beb sape x knl tu mcm peliks skit,,, she the winner da'i kot,,,, kak ADIBAH...ohoi baik la sesangat dan lembut sgt2,, no wonder dia menang,,,, sopan lg,, eeii memey suka la kt dia,,, 

kalau x silap,, aku g sni mse tu episod 3,, dia org cri dana utk rumah anak yatim,,, and aku sebenarnya x tgk pon,,, mse dtg x knl sgt pon,,,bila tgk episod yg akan dtg bru thu sape2 semua tu,, aish hawa truks betul,,, hehehehe maklumlah rumah x d tv,,, bz la x d mse tgk tv,,, tp da marathon da kt tonton,, hahahaa *padahal nk tgk angah perform je* dasyat betul! hahahaaha
then,, alhamdulilah,, dgn izin ALLAH aku g tgk yg final punya episod tau! jgn main2 trus g episod akhir! hahaaha mse tu kt studio GLENMARIE SHAH ALAM... mse tu g 1 rumah housemate,, and another friends at UM,,, his follow me,,, ramai2,,, jgn risau k? hehehee,,,,
mse sampai2 tu.. mcm cuak jgak,, malu sndri,, coz mse tu i x d topeng di muka,,, sbb i ramai2,,ok jgn peliks nanti i cter post lg satu ok?
tp mse sampai2 tu,, trus angah ajak mkn,,, and u know what? i found finalis2 da'i... *muka real* hahahaha and krew2 semua,, pengacara dia! ustaz ZAFRAN and NURUL SHUHADA,, dan mse tu hanya terdiam,,, hahhahaa teruks betul,, and seperti biasa,, angah kan,, dia knl kan I kt semua yg ad kt dlm tu,,, malu I,, hehehehe smpai kan penerbit dia knl I... *muka shy* poyos hawa!


ok ni mse rehearsal,,, klau korang perasan mse bru nk start,,, bajet da'i naik kereta ni smpai kt studio,, oopss kantoi hahahahaa,,,,


ok klau korang perasan ni penyokong,,, ok jgn plik aku kt dlm blik cermin sebenarnya,, mls nk kuar pnas giler,, and x kuasa i nk g luar tu,, and sebenarnya i tgh berbual dgn maknye si da'i hadhari tu hahahaa,, jgn jeles,, :p erk annoying hawa!


thu ni sape? jgn nk lagak bohong x knl plaks,,,,, kan aku ckp aku kt dlm blikcermin,, alang2 depan mata aku capture je la hahahahahaa,,, sorry kak nurul,, curi gmbr anda!


ok ni mse mula2 bru sampai,,, ok mcm shock kjap! jakun la wei,, first time smpai kt tmpt2 mcm ni,,, kah3! tp aku reti cover ok jakun ku ini! yg perasan dilalalalala je,,, ngeee~~~



ooppsss sorry korang.... kualiti gmbr kurang menarik,,, hawa bukan kurang! memey  x bagus pon,, maklumlah guna camera fon je la kan,,, ni la padahnya...
then mse kt dlm tu memey la berdebar sgt2,,, tp btw ok je,,,best sgt2! super duper awesome! serius lyyyy aku x akan lupa,,,
lpas tu sebok org hntr whatsapp gmbr hawa msuk tv,,,wawawwawa org pling meriah tepuk tgn,, hawa letew,, #ehhhhhhhh
hhahahaha,,,

and my brothers dpt tmpt kedua,,, oh,, tahniah angah! awesome apa? org lain x d,,,heheehe lupa nk amik gmbr trofi dia,, ada je kt ruang tamu dpan,,,


what i want to share, berjalan lah korang puas2,,,but!!!! solat jgn pernah lupa! jgn pernah tgl!!! and niatkan betul2 jalan2 tu keranaNYA,,,moga ALLAH redha,, brulah bermanfaat kita nk jlan tu,, tp jgn la nk msuk wayang korang mcm tu jgak,, memang x d dlm list manfaat langsung laaaa... and what i want to say,, please korang jgn terkejut,, sbb please jgn judge aku yg baik giler ,,nanti korang peliks plaks,, pakai niqab semua,, tp bahasa kt blog guna aku2,, HAHAHAA *gelak nangis*
aku bukan seseskema yg disangka ok? i'm not perfect,, i want to be my self,,, just my self,, tak perlu hipokrit utk sdapkan hati org,, x salah pon,,, itu pendapat aku,,,, up to u la nk judge mcm mne,,, aku x boleh nk plaster mulut org,,, and kalau bermanfaat sila amik je x yah minta kebenaran,, tp bila x d pape langsung jgn pandang trus ok??? komen yg membina amat dihargai,,,,ok? esok aku sambung lg,, mata da mcm kne gam uhu,,, kih3!

#ALLAH hitung setiap perbuatan kita, adakah kejalanNYA atau tersasar jauh?anda yg tentukan sendiri#

No comments:

Post a Comment