Monday, March 18, 2013

hari bakal tiba

assalamualaikum!!! apa khbar anda2 semua??? iman semua apa khabar?? sihat?? alhamdulilah jika semua sihat2 belaka,,,,lega rasanya....thanks to ALLAH bg kita semua nikmta rezeki yg tak ternilai kan3???  *angguk*

harini rasa mcm berseri2,,,,,,,
yeay hawa da msuk 19 tahun umur hawa!! lpas maghrib td!
tp kalau ikutkan esok,,,,but kalau waktu islam lepas maghrib dah hri esok,,,,
19.3.1994...... genap la umur sy 19!!!
alhamdulilah ALLAH masih kurniakan hawa rezeki yg cukup nikmat!!!
nah kek utk korang,,,,walau x seberapa,,hanya gambar!!!

hehehehehe gambar hanya sekadar hiasan! nmpk cm sedap hawa pon x tahu sedap ke tidak,,,,

coretan hati dikala umur sudah menginjak ke 19 tahun

hari ni hari isnin pukul 7.30 td da masuk waktu maghrib,,, dlm hati kecilku terdetik alhamdulilah umur ku sudah menginjak ke 19 tahun,,,walaupun ikut pd tarikh sebenar esok,19 mac, tp ikut waktu islam, lepas maghrib je da hari esok,,,,, alhamdulilah,,,,, rasa gembira di hati,,wajah ku terserlah bahagia,,,tp hati kecilku merintih agar ALLAH ampunkan dosa2ku sepnjang aku hidup 18 tahun yg lepas,,,,dosa yg menggunung,,,dosa yg aku tak sengaja,yg paling parah dosa yg aku sengajakan,,,ALLAHURABBI,,,
aku bersyukur kerana ALLAH masih beri aku peluang aku hidup di atas muka bumi ni utk aku terus meraih redhanya,,,,moga ALLAH redha,,,,, nikmat rezeki yg ALLAH bg tak ternilai,,,,memang tak boleh nak dibyr dgn wang byk mne sekalipun.....tp satu je,,,ALLAH nak aku beribadah kpdnya,,,,ALLAH nak aku sentiasa doa kpdnya,,ALLAH nak aku sentiasa taat perintahnya,,,,,,ALLAH masih beri aku nafas di dunia ni kerana nak aku aku sujud pdnya,,,,, aku bersyukur sgt2.....ALHAMDULILAH,,,,,,moga ALLAH menerima taubatku,,,ameen,,,

then, impian aku,,aku nak jd seorang penulis,,I.ALLAH,,,tp skang ni aku agak sibuk sikit,,idea tak tercurah lg nak siapkan cerpen..doakan aku,,,,aku nak sambung belajar degree,,in psikology (rasa salah eja) tp impian aku nk g UMS sabah! tp mak, ayah,abang tak bg,,mereka suruh aku g UIA je,, x pon yg stay area KL je,,,,fuhh,,rasa mcm terkubur je,,,,,tp tak pe,,aku doa dan usaha,jika ALLAH izinkan tu ok apa,,,,,tak siapa tahu,,walaupun kita da rancang sejauh mne pon,,,,yeay! (xcited sorang) walau aku rasa belajar aku tak pandai mcm kwn2 aku yg lain,,,semua dpt pointer tgi,,,,tp aku yakin jika aku usaha,,,,,kejayaan memang ada dihadapan aku untuk aku kecapi,,cuma kena lah bersabar skit,,,,,tp dgn usaha dan doa jgn lupa,,, aku tak de lah keinginan untuk sambung degree kt UK bgai luar negara la,,,aku masih tahu thap aku mcm mne,,,tp kalau boleh nak ad degree la,,,,di MALAYSIA cukuplah,,,ameen,,,,aku nk kerja sndri,,nak jd penulis,cikgu tadika dgn fotographer,,hehehehehe....

then impian aku,,,aku nak jd wanita solehah! doakan aku!!!!!
moga aku mujahadah! HAWALIZA boleh! ALLAH sentiasa ada disisi awak!
awak2 doakan sy!!!!!

ok ni saje coretan ku,,,esok aku sambung lg,,,,skang tgh mood stdy next week exam dah,,,,, doakan sy!
 

No comments:

Post a Comment